Adım Adım Uzaktangörü Nasıl Yapılır? PDF Yazdır e-Posta

Genelde, uzakta saklanan, kişinin bilgi sahibi olmadığı bir “şey”i tanımlamaya çalışması ve çizmesidir. Bu bir zarf içerisindeki saklı resimi, kayıp bir çocuk, bir katilin saklandığı yeri, kaybettiğiniz yüzük, bir çanta içindekiler, kutuplardaki arkadaşınızın evinin içindekileri algılayarak çizmeye çalışmak ve tanımlamaktır. Durugörü nadir bir yetnektir ama buradaki uzaktangörü hemen herkeste vardır! Denemeden emin olamazsınız... Uzaktangörü (Remote viewing, RV), durugörünün daha basit bir alt tipidir. Algılarımızın ulaşacağı mesafe dışında saklı bir nesnenin, fotoğrafın veya koordinati verilmiş (enlem-boylam) yerde ne olduğunu çizme, tanımlama, anlatmadır. Toplumda, daha çok kişide vardır bu yetenek. Durugörü bazen doğuştan yetenek olarak ortaya çıksa da, RV olmak için doğuştan yetenek şart değildir. Kendi kendine çalışma ile başarılabilir. Uzaktangörüde, durugörüde bashettiğimiz hiç bir kaygı, korku, endişe, görüntü görme olmaz. Sakin bir ortamda, yoğunlaşarak resim çizmeye benzer. Tabi bu resim çizmeyi sistematik ve aşamalı olarak yapmak gerekir.

 

Herkes bunu deneyebilir, başarabilir. Yanınızdaki bir çantada ne olduğunu anlamak olabileceği gibi, Neptünde ne oluyoru da araştırabilirsiniz. Yani mekanla sınırlı değildir bilgiye ulaşma. Herkeste olan bir yetenektir. Az ya da çok. Bazılarımızda az bazılarımızda çok. Ama bilinen, nasıl sporla kaslar büyür ve gelişir, bu yeteneğinde çalışma ile geliştirilebileceğidir

"Başlamak için mükemmel olmanız gerekmiyor, ama muhteşem olmanız için başlamanız gerekiyor..."

 

Hazır bu örneğe bakıp, nasıl yapıldığını görebilirsiniz, PDF olarak İNDİR.

Ya da bu boş PDF dosyasını indirip, PRINT - ÇIKTI alın-YAZDIRIN ve üzerinde çalışın...

Bu formları Acrobat Reader ile açabilirsiniz. ACROBAT READER İNDİR

En iyisi duyularla ilgili kelimeleri buradan, deneme amaçlı okumanız ama gerçek çizim çalışması sırasında, bu duyusal kelimelerin kağıtta yazılı olmamasıdır. Kendiliğinden çıksın bu kelimeler.

Arka fonda mistik bir müzik olabilir. Kendinize en az 30-54 dakika zaman ayırmalısınız. Ve en önemlisi yapabileceğinize inanmalısınız. Kaleminiz mutlaka SİYAH olsun!

Her sayfaya başladığınızda el yazınızla numarasını yazın. Bu sizin devam eden bağınızın kopmasını engelleyecektir.

Saklanan hedeflere, XYZA-TRKY gibi kodlar vermek, geleneksel bir yöntemdir ve bu şekildeki rakamlara odaklanmak, temsil ettiği saklı şeye odaklanmayı kolaylaştırır. 

Zihninizi ona bağlar. Birisinden sizin için herhangi bir yerde bir şey saklamasını ya da bir resim tutmasını, sakladığı ya da tuttuğu resme bir numara vermesini (genelde, 2 adet dört rakamlı) isteyebilir ve çalışmaya başlayabiliriniz. Saklı olan neyi arayabiliriniz:

• Gelecek ve borsa hakkında tahminler
• Doğacak çocuğun cinsiyetini tahminde
• İş amaçlı, farklı senaryoların geleceğini tahmin edebilirsiniz
• Kayıplar aranabilir (insanlar veya anahtarlar)
• Kayıp kanıt bulmalarda
• Kayıp silah bulmalarda
• Ülke geleceklerini tahminde
• Kişinin gerçek niyetini tahminde
• Uzak gezegenlerde ne olduğunu araştırmada
• Evrenin dışında (?) ne olduğunu araştırmada
• Kayıp nesnelerinizi aramada (anahtar, kedi...)
• Ulusal güvenlik amaçlı olarak, gelecek tehlikeleri anlamada
• Doğal afetleri ve tehlikeleri önceden bilmede
• Yakınlarınızın başına gelebilecek tehlikeleri önceden sezmeye
• Kazaları önceden bilmede
• Eğlence amaçlı, oyun amaçlı
• Kendinizi tanıma amaçlı kullanılabilir ve
• Beynin sınırlarını öğrenmeye yarayabilir...

Başlayalım…

 

 


AŞAMA 1

İlk olarak gereken bir kalem ve kağıt. Bu malzemeler yeterli. Aynı zamanda rahat ve dikkatinizin dağılmayacağı bir ortam, mümkünse konsantrsayonun iyi olabileceği gecenin sessizliğini tercih edin.

Arka fonda mistik bir müzik olabilir. Kendinize en az 30-54 dakika zaman ayırmalısınız. Ve en önemlisi yapabileceğinize inanmalısınız. Yanınıza 4-5 tane A4 kağıdı alın ya da bir defter. Kaleminiz mutlaka SİYAH olsun!

Kağıdın sağ üst köşesine çalışma tarihinizi ve saatini yazın. 

AŞAMA 2

Sonra yavaş yavaş yoğunlaşarak, kendinizdeki fiziksel duyumları anlamaya çalışın ve bunların, uzaktan algılayacağınız nesnede, resimde, ortamda olup olmadığını düşünün. Şunlara dikkat edin;

•Birçok duyusal şeyden, sizin zihninize ilk gelenleri yazın

Yüzeyi: Kaba, engebeli, havadar, çukurlu, tüylü, yumuşak, bulanık, gazlı, cam, kenarlı, sert, kösele, topaklı, mat, metalik, nemli, yağlı, tozlu, esnek, dikenli, lastik, kumlu, yarı-sert, yarı ipeksi, kaygan, yumuşak, sünger, kadife, ıslak ahşap, jöle gibi, pürüzsüz, pütürlü. portakal kabuğu yüzeyli, delikli, gözenekli, süngerimsi, dikenli, ponza taşı gibi

Rengi: siyah, parlak, mavi, bej, kehribar, bronz, kahverengi, koyu, loş, solmuş, flüoresan, altın, yeşil, parlak, alacalı, portakal, soluk, mor, kırmızı, yansıtıcı, pembe, desenli, gri, gümüş, benekli, tan, şeffaf, türkuaz, beyaz, sarı, gölgeli

Kokusu: kimyasal, taze, nemli, küflü, küf, keskin kokulu, bayat, Aromatik, tatlı, buruk

Tadı: acı kimyasal, kokmuş, tuzlu, ekşi, tatlı, tart, metalik, taze

Sıcaklığı: Kurak, soğuk, serin, sıcak, nemli, sıcak

Sesler: gürleyen, uğultu, cıvıl cıvıl, tıklama, hışırtı, damlayan, ıslık, mekanik, metalik sesli, gürültülü, sessiz, boğuk, ritmik, zil, kükreyen, guruldama, kazıma, gıcırdıyor, çınlayan, vınlama

Boyutsallığı: açısal, etrafında, ileri geri, aşağı, büyük, çember, dairesel, yakın, eğri, silindirik, diyagonal, boş, derin kapalı, uzak, hızlı, düz, yüksek ağır, büyük, uzun, hafif yatay, delikli orta, hareketli, dar, açık, dışarı, dışında, üzerinde, oval, sivri, dikdörtgen, yuvarlak, sivri, iplik, kare, düz, kalın, tüp gibi, uzun, yukarı, geniş, dikey, dalgalı, sığ, geniş, dağılmış.

Duygusal etkisi: Bu şey yanınızda olsaydı ne hissederdiniz. Tek kelime ile yazınız: korku, endişe, neşeli, şaşkın, meraklı, depresyonda, şaşırmış, sersem, rüyada gibi, heyecanlı, tanıdık, korku, dostluk, sinirli, mutluluk, mutsuzluk, ilgi, eğlenceli, yalnız, hoş, huzurlu, bunalmış, saygılı, şok, sürpriz, gergin, düşünceli, yabancı, rahat

Bu kelimlerde sizi en çok etkileyenleri seçin ve kağıdınızın bir kenarına yazın. Bu sırada aklınız aniden, beklenmedik bazı çağrışımlar gelebilir. “Buldum, buldum... şu..evet şu gibi” onların adlarını da kağıdın kenarına alt alta sıralayarak yazınız.

 

AŞAMA 3

Bu aşamada bir şey çizmeye başlayın. Ama hepsini değil! Acele etmeyin. Tek çizgi gibi bir şey. Kalemi bastırmadan, yüzeysel. Çok detaylı olmayan basit hatlar, dış hatlar çizmeye çalışın. Temel noktaları algılayıp, kağıt üzerinde yerleştirmeye çalışın. Biri diğerini kesen çapraz ince bir çizgi çizin. Yatay ya da paralel çizgiler. Kütlesel, yapısal ve şekli olan bir şey mi? En üst ve alt sınırları çizmeye çalışın. Sonra da hacmi, kitlesi, miktarı ve iriliği, büyüklüğünü şekillendirmeye çalışın.

Bu aşamada bilinçaltınıza bir görsel etki artık girmeye başlamıştır. Birden “wowww” hissi oluşur. Bilincinize ve farkındalığınıza bir imaj ulaşır. Bu nesnenin tam bir görüntüsü olabilir. Silik, soluk ve hızlı geçen bir görüntü.. anlık... tanıma güçlüğünüz olabilir gördüğünüzü... 

Bu sırada başdönmesi, korku, düşme hissi ve “bu uzun, bu derin” gibi algılar ortaya çıkabilir. Ani korku, güzellik, yalnızlık, kapalı yer korkusu,, gevşeme, zevk hissi oluşabilir. Bu aşamada hissedilenler dilsel oalrak ifade edilmemelidir! Çizime devam edilerek yavaş yavaş, ana hatlar belirginleştirilmelidir.

Bu aşamadaki algılarınız, geçmiş yaşamınızdaki deneyimlerden etkilenebilir. Bu aşamada dikkat ediniz. Kendiliğinden kaba çizimlerinizi arrtırın. Hızlı hızlı ama kalemi bastırmadan çizin. Kontorları, hatları iyice belirignleştirin. Her çizimde, kaleme yeni bir yer bulmak için havaya kaldırın! Adeta bir tekrarlı dans gibi...

 AŞAMA 4

Artık yavaş yavaş nesne ve uzaktaki saklı “şey” zihninizde oluşmaya başlamıştır. 
Algılarınıza dokunulabilir bir nesne özellikleri; 

• masa, • sandalye, • kokular, • sesler, • sıcaklık, • makine...

Veya soyut ve dokunulamayan şeyler olarak; 

• yabancı, • hükümet, • tıbbi, • veri, • kilise, • cami, • kütüphane... 

Bu aşamada artık veriler görülür hale gelir. Emin olmaya başlarsınız...

AŞAMA 5

Erken aşamalarda beyinde elde edilen görüntülerden artık kafanızda bir etki-görüntü oluşmuştur.

Yavaş yavaş artık daha bilinçli olarak ne gördüğünüzü-hissettiğinizi-algıladığınızı düşünebilirsiniz.

Bu aşamada artık olay bitmektedir.

Daha önceki aşamalardaki bilgilerden kesin olanlar özetlenir be çıkarım yapılır.

Ve nesneyi iyice hatları ile çizebilirsiniz.

AŞAMA 6

Artık çiziminize son halini verin. Bir tarayıcıdan geçirin veya fotoğraf makinesi ile üstten görüntüsünü alın.

Bu arada mutlaka bir paragraf oalrak veya istediğiniz kadar, olayın başından sonuna kadar hissettiğiniz parçaları, kelimeleri not alarak, açıklayarak gönderin.

Elma, armut, sandalye gibi tam bir adlandırma yapmanız gerekmez. Elmanın çöpünü tanımlamak bile bazen yeterlidir! Sadece çöpü!

Ne de olsa gözle göremediğiniz bir şey bu...